Badanie „Strategia niszy rynkowej jako specyficzny element potencjału rozwojowego mikroprzedsiębiorstw”
Instytut Badań i Analiz Badania realizuje ogólnopolskie badanie na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju
Instytut Badań i Analiz Badania realizuje ogólnopolskie badanie na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju
Instytut Badań i Analiz GRUPA OSB na zlecenie przedsiębiorstwa AGRARIA realizuje badanie obecnych
Instytut Badań i Analiz GRUPA OSB realizuje badanie rynku i klientów PKS Mrągowo,
Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Instytut Badań i Analiz GRUPA
Z sondażu przedwyborczego, przeprowadzonego przez Instytut Badań i Analiz Grupy Olsztyńska Szkoła Biznesu
Zapraszamy Państwa na Seminarium eksperckie, które odbędzie się 11 października 2010 r. o