Skip links

Badanie konsumenckie metodą FGI na potrzeby projektu…

Badanie konsumenckie metodą FGI na potrzeby projektu pn: „Innowacyjne produkty piekarnicze o właściwościach prozdrowotnych dla mieszkańców Warmii i Mazur”

Celem badania było zidentyfikowanie grup liderów wśród potencjalnych konsumentów istniejących innowacyjnych produktów piekarniczych o właściwościach prozdrowotnych, określenie zainteresowania innowacyjnymi produktami piekarniczymi o właściwościach prozdrowotnych, określenie zainteresowania koncepcją opakowań pieczywa innowacyjnego, określenie zainteresowania ekspozycją pieczywa innowacyjnego.

Projekt był dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jego realizacja trwała od początku marca do końca kwietnia br.

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.

Administrator Danych
Polityka Prywatności
Akceptuję