Aktualności

Badanie i analiza rynku pod względem preferencji klientów...

2015-10-09

Badanie i analiza rynku pod względem preferencji klientów, atrakcyjności i zainteresowania ofertą dotycząca uruchomienia połączeń autobusowych na wyznaczonych trasach

Przedmiot umowy dotyczy przeprowadzenia 2.440 wywiadów z zastosowaniem techniki CATI wśród mieszkańców 14 miast województwa mazowieckiego. Planowany termin zakończenia badania – 19 października 2015r.

< powrót

Szkolimy rocznie ponad 5000 osób

150 trenerów i ekspertów

Ponad 200 publikacji i raportów

100 projektów badawczych

Copyright © 2002-2015 Olsztyńska Szkoła Biznesu. Wszelkie Prawa zastrzeżone
Realizacja
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". zamknij okno